16 септември 2010

МОИТЕ ЗАПАЛЕНИ ИСКРИЦИ: Малкият ни син обикна Пирин.......

Миналото лято получих много мило писмо с молба за помощ в избор на лек маршрут в Пирин от Радост, живееща във Варна, която искаше да заведе там освен съпруга си и малкият си син. Заради него маршрута трябваше да бъде приятен, забавен, но и лекичък, за да не се уплаши малчугана още при първият си досег с планината. А той взе, че обикна тази планина....
За Пирин  / аз съм писала  ТУК / , им предложих изходен пункт Банско, а оттам лъчове до хижа Безбог и едноименното езеро, езеро Папаз гьол, после х.Вихрен, Байкушевата мура, езеро Окото и Муратово езеро.  Радост беше така въодушевена, че ми пишеше  в свободното време след преходите от хотела. Водихме дълга кореспонденция,която беше голямо удоволствие за мен, прочитайки за прекрасните им емоции. За жалост  съм запазила само едно единствено писмо, май последното.....и няколко снимки.
Оказа се, че героят в този пост - малкия Митко, вече е първокласник - пожелавам му да покори планината от знания с такава лекота, с каквато покори и Пирин!
И както май ми стана навик, да завърша отново с  цитат  на Любен Дилов-син : 

 
"15 септември…Горкото малко момче! Осъдиха го на 12 години при първоначален строг училищен режим, с конфискация на играчките!..."


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Здравей Пепеляшка!


 Няма как да изразя благодарността си за информацията, която ми даде освен с едно скромно: Благодаря. Следвахме изцяло твоите съвети и за маршрутите, и за дрехите, които взех, а днес хапнахме в кръчмичката под Байкушевата мура - много вкусно. Особено забавно беше да чуя мъжа ми (който се отнася с пренебрежение към разглеждането на  форуми) да пита по един или друг повод: А какво казва Пепеляшка?








Много ти благодаря, че така се отзова на въпросите ми.
Прегръщам те и ти желая хубави летни дни!
radostd

--------------------------------------------------------------

СЛЕДВА   продължението на техните планински пътешествия от тази година.....

..........................................
Прочетете още :

Hit the road, друже! или С РАНИЦА на ГЪРБА из РИЛА и ПИРИН - част 1, от ЯСТРЕБЕЦ - връх МУСАЛА - до хижа ГРЪНЧАР

От величието на РИЛА, до спокойствието на РОДОПИТЕ...

СТРАШНОТО ЕЗЕРО в Рила и колко страшно е наистина....

ФОТО-ПЪТЕПИС ЗА ПИРИН
---------------------------------------------------

4 коментара:

  1. Страхотна си, Мария! Благодаря ти отново! До сълзи се смяхме с Митко!
    Радостина

    ОтговорИзтриване
  2. Привет и от мен!
    Да си призная и аз, че заради този блоги статията за Пирин, преоткрих отново Пирин. И аз като това семейство, започнах с езерата и по-леки места , описани от теб, но много си мечтая за Кончето и Тевно езеро, малко са ми повече годинките, но ако си намеря дружина, ще се пробвем.
    На момченцето от снимката, желая много шестици!
    Поздрави
    Теди

    ОтговорИзтриване
  3. Радост, радвам се, че сте се развеселили....
    Теди,благодаря ти и на теб за доверието...а за Кончето и Тевно, пробвай се, защото и аз не съм първа младост, а все повече се отдалечаваме от нея, за жалост.

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотен пътепис и спиращи дъха снимки, Мария! Благодаря!!!

    ОтговорИзтриване