06 февруари 2015

МОЕТО ИНТЕРВЮ по ДАРИК РАДИО....


Преди няколко дни гостувах на 
Петя Царевска в предаването Неслучайни срещи 
по Дарик радио.
 Ето и линк към аудио-запис:


Като написах линк, та се сетих един виц...
Двама тийнове си говорят:
- Абе брато, ти знаеш ли че имало живот и извън интернет?
- Верно ли бе, дай линк......

Та за интервюто....
Това беше едно ново и много емоционално преживяване за мен! 

Уж съм голямо лапацало с цветущ речник,
 и много обичам да  разтягам лакърдии...,
 обаче  този път думите в главата ми 
нещо все се препъваха, надпреварваха и блъскаха, 
блъскаха, надпреварваха и препъваха.....! 
След предаването една  моя стара дружка Дана

 / дружка от цял един живот...!/ 
ми написа следното -
 "Викам си, за един час все ще изтърси някоя дума, 
я "курдисам",
я "аланкоолу",
я "кратуна" или поне "паница" ,
а ти "брънч".
Изненадааа....."



Благодаря от сърце на 
Петя Царевска, 
че ме покани да си похортуваме по женски
 за  блога 
и  цветните неща в живота!

8 коментара:

  1. Йорданка Никова6 февруари 2015 г. в 13:07

    С пожелание за много подобни изяви занапред!

    ОтговорИзтриване
  2. Наистина съм щастлива да имам приятел като теб Мария! Страхотно интервю! Беше така естествена, непринудена, сладкодумна! Да се готвят телевизиите!

    ОтговорИзтриване
  3. Току що изслушах интервюто и много, много съм горда с теб, приятелко! Мнооого истинска!

    ОтговорИзтриване
  4. Марийче, беше удоволствие да те чуя! И какъв хубав, плътен глас имаш! Ех, магия е радиото, нали? ;) Аз затова и си го избрах като профил в следването. Да видим накъде ще ме отвее после вятърът... Теб дано да те вее все към хубави места с вкусен завършек!
    Поздрави най-сърдечни!

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасна новина за чудесно гостуване. Пожелавам ти да те канят по- често.
    Продължавай да твориш и да ни радваш с невероятни и изпепеляващи публикации.
    Поздрави с пожелание за прекрасен уикенд.

    ОтговорИзтриване
  6. :) Това с линка си е яко:))) Сега да те похваля аз едно хубаво, че респектът ми към теб нараства непрекъснато. Радвам ти се, на всяка медийна изява и знам, че я заслужаваш, защото си стойностен и прекрасен човек!!! Пожелавам ти още безброй такива удоволствия! Бъди все така креативна, вдъхновена, внасяй колорит в живота и подслаждай всяка минута от него така, както само ти го умееш. А ние можем само да ти благодарим! Прегръщам те, ама много силно, да знаеш!

    ОтговорИзтриване
  7. За мен беше удоволствие да чуя за твоите пътешествия и кулинарни преживявания!
    Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  8. човек трябва да умее да къпе душата си - все така цветно, Мария!

    ОтговорИзтриване